Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

κεικ λεμόνι της Δέσποινας

ετοιμο και το κεικάκι μας για αυριο(να αξιοποιήσουμε και τα πολλά λεμόνια που έχω απο την λεμονιά της μαμάς που κάνει κάθε χρόνο καφάσια λεμόνια!!!(Φτύστη να μην την ματιάσεις θα έλεγε η μαμά μου τώρα....)
Η συνταγή είναι αποτέλεσμα μελέτης πολλών συνταγών στο διαδίκτυο και κατέληξα σε αυτή που ταιριάζει καλύτερα σε εμένα(έντονο άρωμα λεμονιού) και στον σύζυγο(πολύ αφράτο και οχι "νωπό")


υλικά
1 πακέτο φαρίνα
250 γρ.μαργαρίνη
2 κούπες ζάχαρη καστανή ή (1 κούπα ζάχαρη κοινή και  1 κούπα καστανή)
4 αυγά
1 γιαούρτι 2% με γεύση λεμόνι ή σκέτο
ξύσμα 2 λεμονιών
χυμός 1 λεμονιού
1/3 κούπας ποτο(μισή ποσότητα lemoncelo,μισή ρούμι)
1 κουταλάκι γλυκού σόδα
1 πρέζα αλάτι
1 βανιλέτα με άρωμα λεμόνι


το γλασαρισμένο κομμάτι ειναι δικο μου!Οι υπόλοιποι το θέλουν σκέτο!




Εχουμε ανακατέψει την ζάχαρη με το ξύσμα και το αφήνουμε στην άκρη να βγάλει τα αρώματα του.
Χτυπάμε το βούτυρο με την ζάχαρη να αφρατέψουν.
Προσθέτουμε ένα-ένα τα αυγά.κατόπιν τον χυμό και το ποτό ανακατεμένο με τη σόδα.
Στο τέλος ρίχνουμε εναλλάξ κουταλιές το γιαούρτι με το αλεύρι.
Βουτυρώνουμε και αλευρώνουμε την φορμα μας.Ρίχνουμε το υλικο και ψήνουμε στους 180 για περίπου 1 ώρα και 10 λεπτά.



7 σχόλια:

dhmhtra είπε...

Καλημέρα...μοσκοβόλησε το κέικ σου, όπου μπένει το λεμόνι κάνει θαύματα.
Θα τα ξαναπούμε.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Τα λεμονοκεκάκια και γενικά τα λεμονογλυκάκια, είναι αγαπημένα μου και πάντα λαχταριστά!!!!
Το γλάσο θεωρώ ότι τους πηγαίνει πολύ, και τα κάνει ακόμα πιο λεμονο-μυρωδάτα!
Φιλιά, καλή βδομάδα!

οι συνταγές της μαμας Δέσποινας είπε...

Δήμητρα όντως είναι πολυ αρωματικο!Σίγουρα θα τα ξαναπούμε!

Ελενα μου και γω λατρευω οτι εχει λεμόνι!!!Και γω τρελαινομαι για το γλασο αλλα ολοι της οικογενειας το θέλαν σκέτο!Και γω γλασαρισα το κομματι μου!!

mia είπε...

Δεν μου πετυχαίνει το κεικ λεμόνι που έχω κάνει...θα το δοκιμάσω Δέσποινα ...και θα σου πω ...
Λατρεύω λεμονάκι μυρωδάτο...

mari beika είπε...

Αρωματικό κεκάκι!! να είχα ένα κομματάκι!!

οι συνταγές της μαμας Δέσποινας είπε...

mia μου δεν εινα πολυ δύσκολο γιατι δεν σου πετυχαίνει;;;
ναα το συζυτησουμε να βρουμε τη λύση γιατι το κεικ λεμονι είναι πολυ νόστιμο!!

οι συνταγές της μαμας Δέσποινας είπε...

Mari μου μακαρι να μπορουσα να σου στείλω!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...