Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

Χωριάτικα ψωμάκια γεμιστά



250γρ αλεύρι ολικής άλεσης
600 γρ. αλεύρι σταρένιο
150 γρ. καλαμποκάλευρο ή σιμιγδάλι
2 κουταλιές κοφτές αλάτι
2 κουταλιές λάδι
2 κουταλιές μέλι
2 φακελάκια μαγιά ξηρή
600 ml νερό χλιαρό



γέμιση 
6 κουταλιές μούσλι δημητριακά
6 κουταλιές καρύδι ψιλοκομμένο
3 κουταλιές ελιές ροδέλα

διακόσμηση
μούσλι
καρύδι
σουσάμι
καλαμποκάλευρο


Βάζουμε τα αλεύρια σε λεκάνη με το ενα φακελάκι μαγιά και το αλάτι.
Διαλύουμε το άλλο φακελάκι μαγιά στο χλιαρό νερό ρίχνοντας ενα κουταλάκι ζάχαρη.
Το αφήνουμε να 10 λεπτά να αφρίσει.
Το ρίχνουμε στο μίγμα με τα αλεύρια και ζυμώνουμε ώσπου να γίνει μια ελαστική ζύμη.
Αφήνουμε την ζύμη 1-2 ώρες να φουσκώσει.
Κατόπιν πλάθουμε πιτούλες τις γεμίζουμε με την γέμιση της αρεσκείας μας και πλάθουμε σε μπαλάκια.
Τα αφήνουμε μιση ώρα να φουσκώσουν και κατόπιν τα περνάμε νερό με το πινέλο και τα πασπαλίζουμε με μούσλι ή καρύδι ή σουσάμι ή καλαμποκάλευρο.
Ψήνουμε στους 200 για 20 λεπτά





8 σχόλια:

Eleni είπε...

Καλημέρα!!!Υπέροχα θα δοκιμαστούν άμεσα!Καλή συνέχεια!

mia είπε...

Kαλημέρα Δέσποινα....μου αρέσει η συνταγή για τα ψωμάκια...θα την δοκιμάσω...ότι έλεγα να φτιάξω κάτι ανάλογο...

οι συνταγές της μαμας Δέσποινας είπε...

ευχαριστώ Ελένη μου!
Καλές δημιουργίες!

οι συνταγές της μαμας Δέσποινας είπε...

mia μου δοκιμασε τη είναι πολυ νόστιμα!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Λαχταριστά και αφράτα φαίνονται τα ψωμάκια σου!
Και το μέλι μέσα στην ζύμη ταιριάζει πολύ όμορφα!!!!

Penelope είπε...

Άμα δε, είναι και ζεστούτσικα και φρέσκα άντε να τους αντισταθείς καλή μου Δέσποινα!

οι συνταγές της μαμας Δέσποινας είπε...

αχ Πηνελοπη μου!!!Κοντευα να φαω το μισο ταψι ζεστα!!!

οι συνταγές της μαμας Δέσποινας είπε...

Ελενα μου οντως το μελι ταιριάζει!αχ!Να ειχα μια φουρνια ακομα!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...