Σάββατο 10 Μαρτίου 2012

η τυρόπιτα...του γιού μου

 



Το πρωί λοιπόν ξεκίνησα να φτιάξω μια τυρόπιτα χωρις φύλλο με συνταγή απο τον ιστότοπο sintagespareas.gr   συγκεκριμένα http://www.sintagespareas.gr/sintages/i-mistiki-sintagi-tiropitas-tis-theias.html


Είχα και για "βοηθό" τον γιο μου.Ξαφνικά( αφου η συνταγή ζήταγε 1 κούπα φαρινα )ο γιος μου άδειασε ολο το πακέτο!!!!!!!!
Στην αρχη σκέφτικα ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ!Και μέχρι να συνέλθω άρπαξε και μια χουφτα καλαμποκαλευρο που βρήκε πρόχειρο και το έριξε μέσα!!....Στην παραζάλη μου έριξα ολο το πακετάκι βούτυρο......¨
Με κρύα καρδιά τα ανακάτεψα το εβαλα στο ταψί και τελικα......έγινε μια υπέροχη τυρόπιτα!!Με "συνταγη" του γιου μου!!!Συγνώμη ,  
αλλά προτιμώ την παραλλαγη του Ακη μου!!(μαμά κουκουβάγια)


Υλικά
 1 πακέτο φαρίνα + 1 χούφτα καλαμποκάλευρο
 1 βούτυρο
 4 αυγά
 2 γιαούρτια
 1/2 κιλό φέτα
 πίπέρι
 σουσάμι για πασπαλισμα
 φρυγανια για το πυρέξ


ανακατέψαμε όλα τα υλικά σε λεκανίτσα φωνάζοντας "εγώ θα το τιάξω!!"
Βουτυρώσαμε το πυρεξ με το πινέλο λέγοντας "τωα βάφω"
Ρίξαμε τη φρυγανια στο πυρεξ απλώνοντας τη.Βάλαμε το μείγμα και ρίξαμε σουσαμι.
Ψήσαμε για 45 λεπτά στους 180.





  

9 σχόλια:

Eri είπε...

Δέσποινα μου να τον χαιρεσαι τον κουκλο σου, ειδες βρε αμα το έχει το παιδί το χάρισμα τι λιχουδιές φτιάχνει?
Θα την φτιάξω και εγώ την τυρόπιτα, καιρό έχω!
Φιλάκια πολλά και ειδικά στα γλυκά χεράκια!!!

οι συνταγές της μαμας Δέσποινας είπε...

Ευχαριστω Ερη μου Φιλάκια!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Και με τι απόλαυση τρώει το κομμάτι του!!!!
Φυσικά είναι πιο νόστιμη από τα χεράκια του γιόκα!
Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!

ΕΛΕΝΑ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
οι συνταγές της μαμας Δέσποινας είπε...

ευχαριστώ πολύ Ελενα μου!Φιλάκια!

mia είπε...

Σεφ από μικρός ..ο μπόμπιρας...χαχα
καλησπέρα Δέσποινα

οι συνταγές της μαμας Δέσποινας είπε...

mia μου κάτι τέτοιο προβλέπετε!!

manousina είπε...

Δημιουργικά λάθη!!!
Γλύκας ο μικρός σου!!!

οι συνταγές της μαμας Δέσποινας είπε...

ευχαριστώ πολύ manousina μου!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...