Τετάρτη 10 Αυγούστου 2011

τρουφακια καρύδας νηστήσιμα της Δέσποινας


240 γρ  .ινδοκάρυδο (καρύδα νυφάδες)
1 κουτί κακάο πικρό
2 κούπες φρυγανιά τριμμένη
1 κούπα ζάχαρη αχνη
2 κούπες σουμάδα αναψυκτικό αραιωμένο ή 2 κούπες χυμό ανανά- καρύδα
1 σφηνάκι λικερ πικραμύγδαλο(αν β'αλουμε σουμάδα) ή λικερ καρύδα αν βάλουμε χυμό) + 4κουταλιές στο πλάσιμο


Κρατάμε στην άκρη το μισό ινδοκάρυδο.Βάζουμε σε λεκάνη τα υπόλοιπα υλικά.Ζυμώνουμε ενα μείγμα σα τριμμένο κεικ.Αν γίνει πολυ σκληρό προσθέτουμε σουμάδα ή χυμό και αν γίνει αραιό προσθέτουμε φρυγανιά επιπλέον.
Βρέχουμε τα χέρια μας στο λικερ και πλαθουμε μικρα μπαλάκια.κατοπιν τα κυλάμε στο ινδοκάρυδο και τα βάζουμε σε καραμελόχαρτα.

6 σχόλια:

Eri είπε...

Αχ βρε Δεσποινα δεν αγαπώ την καρύδα αλλά φαινονται τόσο λαχταριστά! Ηθελα να σου πω οτι εφτιαξα το παγωτο καιμάκι μέσα απο ποστ σου που βρηκα στο facebook και εγινε φανταστικό! Εφτιαξα προχθές εκμεκ παγωτό χρησιμοποιώντας την δική σου συνταγη για το παγωτό.
Ευχαριστώ Δέσποινα!

οι συνταγές της μαμας Δέσποινας είπε...

χαιρομαι Eri μου που απολαυσες τις συνταγες μου!Μμμ,,,Αντι για καρυδα γιατι δεν τα αντικαθιστας με καρυδια ή αμυγδαλα;Το ιδιο νοστιμα θα ειναι!

Eri είπε...

Λες να τα δοκιμάσω έτσι? ισως το προσπαθήσω! Να εισαι καλα Δεσποινα, το μπλογκ σου ειναι το αγαπημένο μου.
Εισαι χαρισματικός άνθρωπος, Φιλάκια

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ . ΕΓΩ ΤΟΣΚΑΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΕΣ ΚΑΙ ΗΡΘΑ ΝΑ ΤΣΙΜΠΙΣΩ ΚΑΤΙ. ΕΙΜΑΙ Η ΕΦΗ.

οι συνταγές της μαμας Δέσποινας είπε...

γεια σου Εφη μου!οτι θες σε κερναω!!!!!!!!

Eri είπε...

Δεσποινα, στο παρακάτω link σε περιμένουν δυο βραβειάκια.

http://eri-captaincook.blogspot.com/p/tell-me-something-about-you-awards.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...